mandag 6. august 2012

Converse wedding

Å bruke Converse, eller andre typer tøysko, er jo ikke helt uvanlig til dress, kanskje mest blant de litt yngre. Og hvorfor ikke bruke det i bryllup også?





Man kan jo bruke fargen(e) man har valgt for dagen, Converse finnes jo i alle farger!
Er ikke helt fjern for denne tanken altså, jeg kommer uansett til å ende opp med flate sko i og med at jeg ser ut som en stork i bakrus på høye heler, så hvorfor ikke gå for noe litt utradisjonelt? Tony synes også det var litt kult, så er nok noe som må vurderes nøye ;)


Ka tru? Harry? Kult? Barnslig? 

2 kommentarer:

  1. Haha. Stork i bakrus.. jeg ler! Jeg har alltid sett ut som en elg på stylter.. Så jeg gleder meg ikke sånn direkte til balansenummeret opp kirkegulvet, nei. Super idè med converse! jeg tenkte også litt på å kjøpe meg noen blonde-Tom som jeg kan tre på meg etter kirka... De er jo super søte og behagelige! ;) Vi får se..

    SvarSlett
  2. ps. ser jeg kommenterte anonymt.. men det er maritasola.blogg.no ;)

    SvarSlett