lørdag 21. juli 2012

Inspirasjon: bilderas!

Jeg kan sitte i evigheter og bare google bilder, lese bryllupsblogger og hente inspirasjon fra og til alt mellom himmel og jord...! 

(Har ikke lært meg hvordan man lager collager og slikt, så dere får bære over med meg og de mange bildene!)





Planen er at brudepikene skal ha kjoler i en eller annen grønn-nyanse... :)


Fantastisk fargerik bryllupskake! Ikke noe vi ville hatt, men likevel flott! 







Hvem sier tatoveringer ikke er vakkert? 


Herlig!

Nok en fin pastell-kakedrøm :)


Indisk inspirasjon - utrolig flott!

:)



Kanskje Tony skal få låne en av brosjene mine istedet for å bruke knappehullsblomst? :)
(Ja, jeg samler på brosjer - sært, men gøy!)

... Eller jeg kan lage bryllupsbukett av dem! 

Måtte bare ha med det bildet her - haha!

(Alle bilder fra bridalsnob.tumblr.com)

Noe tar jeg med meg videre, noe forblir en drøm og noe kan modifiseres og brukes på nye måter - fellesnevneren er at alle bildene gir bøttevis med inspirasjon! Og det får man ikke nok av, i hvert fall ikke jeg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar